Kvalitetsgaranti

Kvalitetsgaranti

Du får garanti for underholdningens kvalitet

Mere end 20.000 festdeltagere kan ikke tage fejl

Siden 2003 har jeg underholdt til private festarrangementer over hele Danmark. Dette har ført til, at mere end 20.000 festdeltagere samlet set har oplevet et eller flere af mine underholdningsindslag.

De som bestiller mig til at underholde giver mig rigtig fine tilbagemeldinger. Et stort uddrag af dem kan du læse her.

Alle disse kundeudtalelser er og er din kvalitetsgaranti.

Personlig evaluering – hver gang!

I forlængelse af jeg har underholdt til et festarrangement, så modtager mine kunder altid en evalueringsmail, som indeholder to spørgsmål.

Disse spørgsmål er kraftigt inspireret af loyalitetskonceptet; Net Promoter Score® – og bogen ”The Ultimate Question” af Fred Reichheld.

Net Promoter Score® er en måde at måle kundeloyalitet og dermed også implicit en indikation for kvaliteten.

Spørgsmålene som mine kunder evaluerer mig ud fra, er følgende:

  • Spørgsmål 1: ”Hvor sandsynligt er det, at du vil anbefale Festkomikeren (mig) til en veninde, ven, familiemedlem, eller kollega?”

Svarskalaen på spørgsmålet er en sandsynlighedsskala, der går fra 0 til 10, hvor 10 er bedst. Afhængig af hvilken karakter mine kunderne svarer på spørgsmålet, inddeles alle svar i tre kategorier: “Promoters” (9-10), “Passively satisfied” (7-8) eller “Detractors” (0-6).

Måden min loyalitet udregnes på, er ud fra Net Promotor Score (NPS) scoringssystem, som angiver ens ‘NPS’ beregnes ved, at tage de procentvise andel af “Promoters (dem som har givet karakteren 9 eller 10) og trække trække den procentvise andel af “Detractors” fra denne.

Hvis man eksempelvis har 70% “Promoters” og 10% “Detractors” er ‘NPS’ (Net Promotor Score) = 20%. De virksomheder som har de mest engagerede og loyale kunder i Danmark, har en Net Promotor Score på 75% til 80% eller mere, afhængig af den aktuelle branche.

  • Spørgsmål 2: ”Jeg har givet ovenstående karakter fordi”

Dette spørgsmål giver dig kunde en mulighed for at give mig noget konkret feedback og uddybe dit svar (karakteren) i spørgsmål 1.

Denne feedback bruger jeg bl.a. som anmeldelser på min hjemmeside, så du og andre kan læse om hvad mine kunder syntes om mit underholdning.

Derudover bruger jeg også tilbagemeldingen til at udvikle mine underholdnings-indslag, så de hele tiden er så gode som muligt – og det er din kvalitetsgaranti.

Danmarks (måske) mest loyale købere af underholdning

Jeg kan med stolthed i stemmen sige, at jeg heldigvis har nogle rigtig glade og tilfredse kunder. Dette er jeg meget glad for, da det jo er dem jeg lever af.

Faktisk er mine kunder så glade, at min Net Promotor Score (NPS) er på 95%.

Dermed tør jeg godt garantere, at jeg har Danmarks (måske) mest loyale købere af underholdning, da deres tilfredshed virkelig er høj – og det er din kvalitetsgaranti.

Så nu hvor du ved at kvaliteten er i top, så gælder det om at finde dit favorit underholdningsindslag, blandt mine mange figur. Det gør du her:

Vælg dit underholdningsindslag her


Festkomikerens øvrige garantier

Servicegarantien

Prisgarantien

Leveringsgarantien

FÅ ET TILBUD!

Eventuel rabatkode